
Ben who.is baktım boş görünüyor halende boş..
Ayrıca neden eksi -rep veriyorsunuz ki anlamış değilim ben ücretli satmıyorum ki
ama çock haklı yeni başlayanlardan sitenin suçu dolandırma gibi bi amacı yok
-rep vermek etik deil kim vermişse
ben +rep verdim sana düzeldin yine