bardas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben who.is baktım boş görünüyor halende boş..
Ayrıca neden eksi -rep veriyorsunuz ki anlamış değilim ben ücretli satmıyorum ki
ama çock haklı yeni başlayanlardan sitenin suçu dolandırma gibi bi amacı yok

-rep vermek etik deil kim vermişse

ben +rep verdim sana düzeldin yine