ben bir süredir bir şeyi merak ediyorum ve bu yüzden sizlere de danışayım dedim.
E-gold, diğer aracı kurumlar gibi (PP,moneybooker,stormpay,neteller.....) gibi size para göndermiyor --yani sitesinde öyle diyor ama 3rd parti sitelerden bozabilirsiniz diyor--(amerikada hesabınız olsa bile). Peki o zaman e-goldda paran olmasının anlamı ne haracayamayacaksan. Ama nette ve burada e-gold
bozanlar var. Peki onlar nasıl paralarını alıyor.
Valla ben bu e-gold'u annamıyom nasıl çeviriyor çarkı çözemedim
bi yardım edin de anlayayım bende