Sağolun arkadaşlar. Cevaplaraı okumadan önce yabancı bir firmadan almıştım. Şuan kullanıyorum, sorunsuz. Memnunum gayet, ileri de ne olur bilmem ama. Fazla büyük bir firma değil.