Konu
Ramazan Hediyeleri.... bedava domain.
13-09-2008, 03:10:07
#68
TrusTy
XpasS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
varya baslıcam he
TrusTy
hayırlı olsun [kd] msn de yoksun ?
pagan saolsun
konuya iyi niyetle girmek lazım arkadaslar domain kapacam diye girmediğinizde alıyorsunuz kjahdas
cok yorgunum msn açmadım yatacaktım 2 dakika bakmaya girdim sans işte