XpasS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
varya baslıcam he TrusTy hayırlı olsun [kd] msn de yoksun ?
pagan saolsun konuya iyi niyetle girmek lazım arkadaslar domain kapacam diye girmediğinizde alıyorsunuz kjahdas cok yorgunum msn açmadım yatacaktım 2 dakika bakmaya girdim sans işte