TRScriptos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durumu kafamda canlandırmaya çalışıyorum da.

- Başvurunuz adsense merkezinde yetkili birisi tarafından inceleniyor.

- Yazı mı tura mı?
- Tura!
- Obaaaa kabul edilmedi.
- Salla gitsin.

- Yazı mı tura mı ?
- Tura!
- Haydee kabul edildi.
- Ama bu kopyala yapıştır site hazırlamış. Kabul etmesek mi?
- Ettik artık salllaaaaaa.
Bunları geliştirmek lazım.

Google Adsense Yayıncı Kabul Edilme Aşamasından Replikler.