Bizim de zamanında ufak bir kedimiz vardı. Biberon tarzı bişi ile besleyebilirsin.
Çok iyi temizlenmiş aseton şişesi de kullanabilirsin. Biz o şekilde kullanmıştık. Ama kullanırken çok iyi temizlenmiş olmasına dikkat et zehirlenmesinler