Yaw arkadaşlar bizim evde kedi doğum yaptı, 4 tane yavrusu vardı, onları dama çıkardı ama bir yavrusu kaldı, ve o yavruyu almaya gelmiyor, 2 gündür miyavlıyor gözleri bile açilmamiş, Annesi kediyi almaya gelmiyor, dama çıkardım orada bakmıyor. bu durumda ne yapmamız gerekiyor ? bu Ramazan ayında insanın yüreği sızlıyor kedinin miyavlamasıyla. Fikri olan var mı ?