Ödemeleri akbank'dan alıyordum eski akbank kartı vardı eski kartı değiştirip neo verdiler bunu değiştirmem mi lazım
çünkü yeni verilen kartın hesap no farklı ödemem eski karta göre yapılacak bu duruma göre eylül ayı ödemesi yani ben şimdi yeni kart numaramıda girdim ama nasıl olacak iş

Eski hesabamı yatacak , eski hesaba yatarsa oradan hesap cüzdanıyla çekebilirmiyim ( belki kapatmışlardır yeni hesabı açınca)
Ben bilgiyi güncelledim 15'ine kadarda doğrularsam ücreti yeni hesabamı yatar ?