sitelerde adsense reklamlarında sitenizden para kazanın diye birsürü slogan vardı.bende para kazanırım die 7-8 aydır net ile uraşıom sadece postçuluktan ii para aldım.adsense falan hikaye
Hikaye falan değil.Sen kazanamamışsın o ayrı.50 gösterime 20 tık alıp 100 dolar kazanan bile var.Site içeriğini yaz veya site linkini ver bi bakıyım