Konu
Aski-memnu.net
12-09-2008, 00:01:54
#6
Cycl0ne
aytuggg adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de Türkçe'yi mahvetmene sinir oluyorum.
ben mi türkçeyi mahfediyorum ? benmi ? nasıl konuşacağımada senmi karar vereceksin? al madem ben emoyum emo gibi devam ederi konuşmama jnm.