aytuggg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Türkçe'yi mahvetmene sinir oluyorum.
ben mi türkçeyi mahfediyorum ? benmi ? nasıl konuşacağımada senmi karar vereceksin? al madem ben emoyum emo gibi devam ederi konuşmama jnm.