Adsense ile ilgili bir soru sorcam üşenmeyip cevap verirseniz sevinirim.+tşk,+rep
Sorum: Yukardaki resimde Mahellende Hayatarkadaşı var.Mouse n imlecini üstüne getirip sağ tık özellikler, bağlantı özelliklerinden URL yi alıp i.explorer adres çubuğundan girsem tık olurmu ? Olursa
Tekil hiti 1k olan bi sitemin anasayfasından pop-up versem.işe yararmı?