Tubitakhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani örnek vermek gerekirse;

Amcamın dükkanı var ,ben banka bilgilerini onun banka bilgilerini girdim.
Ve dükkandan aynı isimle fatura kesti bumudur yani.

Ayrızamanda faturada ne olarak görünecek yani ne karşılığı, oyuncak aldın,alışveriş yaptın.

Nedir tam olarak?
Arkadaşım fatura kesmeyi basitmi sanıyorsun.Örnek 100 ytl kazandın senden sanırım adtech % 33 lük fatura istiyor. sen 133 ytl fatura kesmen gerekiyor. Bu 33 ytl zaten fatura kestirdigin kişiden devlet vergi olarak alıyor zaten. Aynı hesapa geliyor. sen fatura kesip % 33 lük kısım sana kar elde edecegini sanıyorsan yanılıyorsun.kargoyla gönderecen ulaştı ulaşmadı bir sürü ıvır zıvır ben hemen alsata fatura keserken böyle olayı yasadım fatura işi zordur..