Re-initate yapsana holy tekrarla transferi panelden.Biz adamlara ne dedik bunlar ne yazmış mal birine denk geldik demekki
Transferi tekrarla senın maılın admınıstor kısmında gorunecekmı bır bak bakalım.Görünmezse tekrar yazarız.