ekran görüntüsünde verdiğin apache olarak görünen satırların hepsi sunucunda bulunan sitelere gelen istekleri gösteriyor. Biraz çalışma mantığını anlatayım daha rahat anlaman için.Apache gelen istekleri sıraya alır. Eğer sunucunun gücü yoğun saatlerde gelen istekleri karşılayamazsa (yoğun saatlerde 40 istek geliyor anlık diyelim ve sunucun 35 tanesini gerçekleştirebiliyor) yapamadığı işlemleri sıraya alır. Buda sürekli loadın yükselmesine sebep olur. Çünkü sunucu eski istekleri yaparken bir taraftanda yenilerini sıraya almaya çalışmaktadır.
Önerim Apache yi php_suexec ile derle. Hangi sitelerin daha çok yorduğunu görürsün.