aHm3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar..
Linux Plesk panel kullanıyorum.. Sunucu değişikliği yapacağım tüm sitelerimi cPanelde olduğu gibi Backup bölümünden tar.gz gönderip açabilme imkanına sahipmiyim ?
Plesk panelinde öyle bir özelliği var mı ? Manuel olarak değilde otomatik olarak taşıma nasıl yapabilirim..
Şimdiden teşekkürler..
Linux pleski başka linux pleskemi taşıcan yoksa cpanel gibi bi sistememi..?

Linux tan linuxa Plesk panel taşıcaksan..

windowsta olduğu gibi linux plektede komple backup var ama makinaya uzak masa girmen lazım bunun içinde root ordan psa yedek alıp istediğin makinaya taşırsın..

yok pleskten veriyi cpanel gibi bir sisteme taşıcam dersen işe yaramaz manueldevam..

linuxtan windows pleske geçiceksenki geçersen fazla sorun olacağını sanmıyorum sadece permleritamir edersin malum windows yazımları linux gibi değil..