Konu
Temayı Değiştirdim Database Hatası Aldım
11-09-2008, 02:11:41
#8
Postakusu
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
valla bilgilerinizi verin bakayım diyeceğim ama sonuçta güven meselesidir bu. admincp ye girmek ve işlem yaptırmak güven ile alakalı birşeydir.