Hocam temayı silmeye tırsıyorum bi o kaldı denemediğim.Ama misafirlerde falan default olarak kendi temam seçili.Onun göstermesi gerekmiyor mu

config.php yi yeniledim olmadı forumhomeyi sıfırladım olmadı.Birde silmeyi deniyim o zaman.