Ne yani şimdi çıkan reklam Ramazan dışındaki bir ayda çıksa normal mi karşılayacaksınız?
Ramazan'la bağlantısını çıkaramadım da

Site zaten dini site değil mi? Yoksa ben mi anlamadım.
öylemi demek istemişiz sen kıt mantıklısın demekki ben sadece ramazan ramazan töbe töbe demişim buda ne demek madem bunu yapıyonuz ramazanda bari yapmayın be kardeşim manasında yani bu ikisi bırak ramazanı ayda olsanda inandığımız inanca göre normal değil (yan yana olması) ama senin arayışın farklı olduğu için ne desen yeridir...