DarkApple adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arabanın 2008 tarihli yeni resimleri koyulsa daha iyi olur diye düşünüyorum..
flood olucak gibi ama arabayı alalı 3 ay oldu arkadaşlar, resimlerdeki tarihe aldırmayın makine benim olmadığı için tarih ayarı yapmadım ki zaten ciddi alıcılar gelip görüp alıcak arabayı bunlar gerçek 10 eylül 2008 tarihli resimlerdir ücreti havale edipde size kargoyla göndericek halim yokya aracı