teşekkürler yorumlarınız için arkadaşlar, seat gerçekten güzel bir markadır çoğu kişi bilmez. birdahaki arabam yine seat olucaktır bilmeyenler seat alma dedi fakat seat gerçekten mükemmel, binenler çok beğendi, rahatlık olsun sürüş keyfi olsun, yol tutuşu vsvs işte inşallah işlerim düzelirse birdahaki arabam Seat Leon 2.0 TSI 240hp Cupra olucak;

Videoyu izlemenizi önerimim.