dün banlanan eski bir hesabımın açılması konusunda bir yazı yazmıştım öğlen vakitlerinde. pekde iyi bir yazı değildi. gerçekleri anlatmayan bir yazıydı
akşam olmadan cevap gönderdiler kabul etmiyorlar açmıyorlar hesabımı