ciddiyim ya pr 10 olcak bak görürsün.Çok sağlam site.
inşallah o zaman r10da 10 kişiye link vereceğim buda sözüm olsun
n/a kalırsın en fazla 0 çünkü spam sitesisin yakında da sandbox die ağlarsın bu site için çünkü siteye benzemiyor ( kendi düşüncelerim genel bir yardı değil doğal olarak )
yav hayallerimi yıkma

Google amcaya kaldık