Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende anlyticsi kullanıyorum ama günün tekili nerde yazıyor anlamadım.
Norm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google analytics kullanmanı tavsiye ederim.


analytics hele ne sayyac ne extreme ne onlinewebstats ile uyusuyor tamamen farklı.