Konu
Tahmininizce Kaç Olur?
10-09-2008, 21:25:48
#15
oyuncul
yuh be kardeşim o adama eksi rep vereceğinize bana veriyorsunuz ne diyeyim ya.Mantıklı bi konu olsa hadi neysede yani biraz düşünün ya.