Bilgisayar merakım 2-3 sınıfta başladı.Tam hatırlamıyorum ama ilk kez su tahsilat veznesinde su tahsil ederek başladım bilgsayar kullanamaya

.
daha sonraları arkadaşlarla beraber adımızı duyuralım diye bi site açtık tabiki mynetten.daha sonra mynette basit geldi ve forumlara merak sardım.vbulletin kurulumunun öğrenene kadar 1 ay okula gitmedim

sonunda bende vbulletin kullanamayı biliyor gibiydim. daha sonra arkadaşın annesinin kredi kartı ile domainler aldık. bedava hostlar vs derken bu güne geldik.
bana yardımcı olan olarak hatırladıklarım.
The Hawk ( Deniz Coşkun )
forumfor daki tabut