Alıntı
reklamın onaylanması için site kapatılıp sadece reklammı konulur.
Diyerek - rep vermiş Mantıksız Bir arkadaş... Çok Merak Ediyorum Acaba Buradaki Mesajımı Gerçekten Okumuşmu? Tagların Arasına Aldığınız Adtech Onaylama Kodları Çoğu Zaman Sistem Tarafından Görülmediği İçin Adtech ten Aldığınız Kodları İndex.html İçine Yazarak Root Klasörüne Atmanız Anında Onay Almanız Demektir Onayı Aldıktan Sonrada Adtech İçin Hazırladığınız index.html yi silip Kendi İndex.html nizi Koymanızı Önermiştim ki Toplamda Bu İşlemin Yapılması 20 Saniyelik Bir Olay -Rep Veren Arkadaşı Mantıklı Olmaya Çağırıyorum, Ne Zamandan Beri Yardımcı Olmak İçin Yazılan Mesajlara - Rep Veriliyor?
NOT:@murat_asl38 Arkadaşım Eğer Alan Adı Dns lerini Yeni Yönlendirdiysen Dns lerin Tam Yönlenesiye Kadar Adtech Kodları Sitende Görmüyor...