Çekilin ben almanca ögretmeniyim !! Yaw hep bu sözü söylemek istemişimdir.Neyse merhaba arkadasım ben paypalı almanca kullanıyorum sana hemen yardımcı olayım cok basit dil ayarları şimdi paypalını ac giriş yap sonra yukarıda Mein Profil var onun üstüne gel orda kutu acılacak en altta MEHR/mehr yazıcak ona tıkla daha sonra acılan sayfada Spracheinstellungen var sol tarafta ona tıkla sonrada Deutsch yazan yeri U.S English yap olduda bitti maşallah Na ja da beißt die Maus keinen Faden ab !! Yani çocuk oyuncagı babs !!! : Kolay gelsin. Yapamazsan PM at bana.