grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurumsal müşterilerim var sürekli anlamda sunucu/tasarım/güncelleme hizmeti sağladığım. Tüm giderlerim bu firmalar tarafından karşılanıyor.
O tostçu diye tabir ettiklerinin büyük bir bölümüde sabah babasından harçlığını alıyor.

ayakta tutan 3-5 kurumsal siteyse gerçekten vahim durumlar....

artık bişey yapmanın vakti geldi.