arkadaşlar 3 hafta once yenı bı site kurdum..her gun özgün ve yeni içerik ekledim... arama motorlarına pingledim...google a gayet güzel şekilde tanıttım sitemi... sitemap oluşturdum... 2-3 tane topliste ekledim... gerekli tüm çalışmaları yaptım... ama hala sitem indexlenmedii...ben nerde yanlış yapıyorum... ne yapmam gerekir...
site:www.filetr.com ( reklam filan değil yanlış anlamayın... )