Premium oldukları kanısına nerden vardın? Bana gayet normal adsense hesabı gibi geldi. Ayrıca büyük küçük ayrımını anlaman lazım. Bu site Google'a muhtaç değil ama küçük basit siteler muhtaç.
Elinde normalde para değeri yüksek bir mal olsun. Sen bu malı, ihtiyacın varsa yani sıkışıksan ucuza satarsın. Hele bi de pazarlık yaptığın kişi senin durumunu biliyorsa vay haline

İşte google da senin sitenin durumunu senden iyi biliyor. Daha iyisini kazanabilirsen buyur kapı orda diyor. Kazanamıyorsan verdiğime razı ol bana şükret diyor. Haksız da sayılmaz. Sonuçta babamızın reklam şirketi değil.
öncelikle söylediklerin pek bir şey anlamadım

premium oldukları kanısına şuradan vardım; google normalde kayan banner'a izin vermiyor. forumda daha önce de birkaç kişi sormuş bu siteyi, premium olduğunu söylemişler. yani emin değilim ama muhtemelen öyle çünkü bu sitede kayan banner olayı çok uzun süredir var ve premium olmasalar şimdiye çoktan banlanmışlardı.