biz yapsak 2 gün sonra ban yeriz ancak
Memurlar.Net uzun süredir google reklamlarını kayan banner şeklinde yayınlıyor. bunun için premium üye olmak gerekiyor sanırım. ancak bu bana çok saçma geldi çünkü premium olsalar da kayan banner ziyaretçiyi rahatsız ediyor ve insanlar kapatmak için bir sürü geçersiz tık yapıyorlar. bu durumda bu ayrıcalık çok anlamsız. normal adsense yayıncılarından ne gibi bir farkları var da böylesine büyük bir ayrıcalığa sahip olabiliyorlar? zira o tarzda kayan banner'ın günlük tık oranına etkisi %100'ün de üzerinde olur ve geçersiz tık oranı da çok fazla olur. google premium da olsalar nasıl böyle bir şeye izin veriyor?