bana 1-2 haftada geldi ben unutmustum ordan bişey gelecegini postacı sag olsun getirmiş baya erken oldu benim hesap dorulama yaptım 1 hafta olmadan onuda hallettik bu ay para alıcaz allah nasip ederse
21 şubat mı?
baya olmuş ya
Arkadaşlar 2 cevap atmışsınız teşekkürler ilginiz için ama 2 side benim sorunumla ilgili değil lütfen cevap yazmak için cevap yazmayın.