wiki nofollow olsa o site wikipedia deil spampedia olurdu ve ömür boyu sandboxtan çıkamazdı düşünsenize wikinin sahibi r10da konu açıyor sandboxa düştüm bi ara çok büyük bi siteydim ama şimdi yokuz falan