Konu
Bedava SMS gönderin :)
09-09-2008, 18:29:27
#58
deli dana
sadece ben değil emin ol anlayan kaç kişi varsa şimdi sistemin peşindedir. gelip wm forumuna böyle bir başlık açılırsa ben tabiki beni ilgilendiren açısından bakacam.