FaRuKuZaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğan grubu diye bir şey kalmayacak inşallah yakında
hangi mal bu mesajıma -rep yolladı
anladığım kadarıyla doğan'ın son günlerdeki kötü durumuna acıyan birisi bu