Arkadaşlar bu adamlar hergün yüzlerce domain regliyolar, google in büyük domain tescil firmalarına verdikleri tanıtım için adwords kupanlarını bedavaya kullanıyorlar. Açtıkları her domain için kullanıyolar.Süresi bitince , tekrar reg. ve aynı sistem..Google Bedava Adwords kuponunu vermeye halen devam ediyorsa o onun sorunu, kimse mecbur değil..sitesinde bedavaya reklam yayınlamaya bu kadar şikayet ediyoruz. neden kaldırmıyor kimse sitesinden google`ı ? Ben biliyorum çözümü google`ın kalitesini düşürecek olay yaratmak..Bir imza sitesi açıcagız.. yorumlar tartısmalar ve siyaketler.. Domain turkadsense.com...
Web sitemden google reklamlarını kaldırdım ve kullanmıycam bir daha diye bir yazı ve sitenizi yazarsanız..yüzlerce site çıkarsa bu durumdan , memnun olmayan google elbet bunu sonlandırıcaktır..