Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beğenmedim valla.
Priapos , zaten scriptler güzel yerlerde kullanılmış , renk tercihleri berbat ötesi.
Pes dedirtcek cinsten , hatta "Pes 2.0"