şebnem ferah fan sitemi geçici olarak kapattim ve sadece bir index attim ve bu indexe adsense koydum.. ama bir kaç sorum var sizlere

1. adsense yerleşimi nasıl? kazanç sağlar mı?
2. tek bir indexe koyduğum için banlanma tehlikem var mı?
3. reklamı fotoğrafın üstüne koydum bir problem olur mu?

teşekkür ederim.

site: www.sebofren.com