hocam bi Rep Rütbeleri cercevesine bakarmisin bide tesekkür cervecesine.. farki görmüyonmu? böyle olmasini istiyordum ayni Rep Rütbeler; cercevesi gibi... yani

Tesekkür;

1 mesajinda 3..tsk edildi..