Konu
postbit de bi kücük edit yapabilecek olan
09-09-2008, 02:09:34
#19
samett1
hocam bi Rep Rütbeleri cercevesine bakarmisin bide tesekkür cervecesine.. farki görmüyonmu? böyle olmasini istiyordum ayni Rep Rütbeler; cercevesi gibi... yani
Tesekkür;
1 mesajinda 3..tsk edildi..