Evet öyle. Ama emin olun hosting işinden kazanacağınız paranın çok daha fazlasını kazanırsınız. En kötüyü mü tercih edersiniz, yoksa kötünün iyisini mi?
Aslinda olay tam olarak para degil.Turkiyede belki iyi sayilabilecek pinar ve Metas da gorev aldim.Patronlarin ne oldugunu anladim.iyi aksamlar dediginde cevap alamadigim adamlar gordum.Ben oruc tutarken yanimda sigara ustune sigara yaktigini ve kahvesini hupurtede hupurtede ictigini gordum.Network sektorunde oldugumu bile bile bana 1 kitap verip onu scan ettigimi ve aksama kadar topuklarimin sistigini gordum.ve bunun uzerine bir tesekkuru cok goren mudurler gordum.Ve anladim ki patronlar benim bunyeme ve normal insan bunyesine ters.Kendi isimde 500 ytl kazanmayi 1.000 ytl patron altinda ezilmeye yeglerim
(turkce klavye kullanamamdan dolayi ozur dilerim)