benikaydet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani biliyorsun da yine yazıyım ben, renklerini , logosunu filan ayarlayabiliyorsun
Çok pahalı geldi bana ama olmadı önce bedava bir şeyle başlayıp sonra bunu satın alıp bide editleme parası vermek gerekcek sanırım