Konu
Bedava SMS gönderin :)
08-09-2008, 22:23:21
#3
SavaS
Rica ederim
Bende öyle demiştim de, geçen zamanlarda yine yapmıştı fakat o sistem free sistem olduğu için kapanmıştı. Bunda ise, gönderilen sms'de reklam olduğu için gittiği kadar götüreceğim dedi ya hadi bakalım hayırlısı :P