AMELE fikri 1996'da akla gelmişti. Türkiye'de İnterneti ilk kullanan, İnternet sektöründe çalışan insanların bir araya gelmesi ile doğmuştu. AMELE kelimesini ruhumuza geri kazandırmak hedeflenmişti. Bu davada da taraf olduğuna göre demek hedefine ulaşmış
Yurtdışında yazıştığım ve büyük firmalarda üst düzey yönetici olan bir çok insana ben "AMELE" yim diyerek email atıyordum. Tabii ki "AMELE"nin kelime manası olan "WORKER" ı da belirtiyordum.
Eski bir sloganını izninizle tekralıyım.
"
Nice Ameleliklerde Buluşmak Üzere"
Konu Dışı:
Belgenin ilk başında yazılan bu satır tatlı tebessüm ettirdi bana
Dogan Gazetecilik A.S. v. Internet Amele Birligi