miBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
,
arkadaşlar yaptımda bunu göndermek zorunda mıyım ?
çıktıyı aldım ben
Kayıt bilginiz alınmıştır.
Henüz Yer Sağlayıcılığı Faaliyet Belgesi almamışsanız ve müracaat etmek istiyorsanız;
Kaydınızın çıktısını alınız, yetkilinin imza ve kaşesini ekleyiniz, başvuru dilekçesiyle birlikte;
Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı Cevizlidere Caddesi No:11 Balgat Ankara adresine posta ile gönderiniz.
(Anonim ve Limited Şirketler ayrıca şirketin Ticaret Siciline tescil edildiğini belirten son altı ay içinde alınmış
Ticaret Sicil Kaydı aslı veya noter tasdikli sureti ile Şirketin imza sirküleri aslı veya noter tasdikli suretini de
göndermeleri gerekmektedir.)

Tabi ki göndermek zorundasın. Ptt ile uğraşma derim. Özel kargo firmalarıyla 1 günde ulaşıyor Ptt de uğraşırsın.