miBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi ya o kadar yani
ya sorun bende mi diyorum acaba bi giriş paneli var ve giremiyorum içine üye olmama ragmet :S şifre yok mail gelecek diye bekledim gelmedi
BAŞVURUNUZ ALINMIŞTIR
Bilgileriniz onaylandıktan sonra şifreniz girdiğiniz e-posta adresine gönderilecektir.
Anasayfaya geri dönmek için buraya tıklayın.

hala gelecek diye bekli,om bakalım hadi hayırlısı
arkadaşlar ben tekrar başvuru yaptım ve 2 aydır boşuna beklediğimi anladım ne es sek lik aferdersiniz

mail gelmemişti bana şimdi tekrar üye olunca başvuru bölümü geldi ve şuan başvurumu yapıyorum 2 aydırda boşuna gelecek diye bekliyorum