Evet aynen öyle, Amele 1500$ veya 2000$ ödemek zorunda kaldi, güzel bir jüri ortami olusturabilmek icin yoksa domain gidecekti. Domaini almak icin bu parayi vermek zorunda kaldi ama bunu saglayamayanlar belli bir süre icinde, cok zor duruma düsebiliyor.

Burada WIPO nun da politika hatasi var. Aslinda bütün masrafi davayi acana ödettirmeli. Ama resmen kücük yatirimciyi batiracak cinsten bir uygulama.

Simdi Dogan kaybetti onun icin 2000$ problem degil, ama Amele icin 2000$ belki problem olmasada zor olmustur.


Onun haricinde ki DOGAN meseleleri zaten su götürür cinsten. Ama ipin ucu yakalandi yakalanacak