resim burda;

http://img233.imageshack.us/my.php?i...bityenitl3.png

Ettiği Teşekkür: 21
21 Mesajına 32 Kere Teşekkür Edlidi bunu koyabilirmisin Nerden: üstüne olsun.

bide dikkatimi cekti kodlarda ;

"https://www.r10.net/images/mood/$post[mood].gif" var nedir bu?