Toshiba almakta karalıyım zaten ama henüz modeline karar veremedim. İşlemci için 2.0+ düşünüyordum. O sırada bu takıldı aklıma. Biraz pahalı senin laptop sanırım (benim için yani). Sen yine de fiyatı bi pm atarsan sevinirim.