blogspot'un default halinde title'ın başında blog'un genel title'ı, sağında da hangi başlığa girilirse o başlık yazıyor normalde. ancak bilenler bilirler, eklenen bir kod sayesinde title düzeni değiştirilip bulunulan sayfadanın başlığı başa, genel blog başlığı sona alınabiliyor. yani "r10.net forumları: google optimizasyon" yerine "google optimizasyon: r10.net forumları" gibi.
şimdi sormak istediğim soru şu;
benim sitemde ayarlar default olarak duruyor. yani bulunulan sayfanın başlığı sonda. ancak sitenin genel title'ı biraz uzun olduğundan bulunulan sayfanın başlığına pek yer kalmıyor. google'da bir başlık aratılınca şöyle gözüküyor yani:
"r10.net forumları: google..."
başlığın büyük kısmı gözükmüyor title'da. bu durumda acaba bulunulan sayfanın başlığını başa alıp genel başlığı sona mı alsam diye düşündüm ancak denemeden önce burada bi sorayım dedim çünkü böyle bi değişiklik sonucunda aramalarda düşebilirim de.
benim düşünceme göre bu şekilde bulunulan başlık başa geçtiğinden aramalarda da o başlık tam şekilde gözükeceğinden aramalarda daha yukarıya çıkarım. çünkü diyelim ki birisi "google optimizasyon" diye aratıyor, ilk 2 sayfadaki sitelerin tümünün title'ında "google optimizasyon" geçerken benimkinde genel başlığın uzunluğundan dolayı sadece "google" kısmı gözüküyor ve bu da beni aramalarda geri atıyor.
ne şekilde yapmamı önerirsiniz? şu anki gibi kalsın mı yoksa bulunulan sayfadaki başlığı başa mı alayım?