YiLDiZWeB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gozum hep bu sitedeydi çok güzel site alan kişi pişman olmaz bence
Teşekkürler Girenler İnternet Explorerden Girerse sevinirim Şuan FF de tablo Bozumu Var Onu Düzeltiyorum